czwartek, 26 września 2013

Wiedziałem że tak będzie. Założyłem tego bloga, i nie mam pojęcia co tu napisać.
Nawet jak mam gdzieś wypełnić rubrykę "o mnie", nie mam zielonego pojęcia czym ją uzupełnić. Wiem mam skompletować ciąg liter i ułożyć słowo, a potem następne, i następne, i następne, i tak składać zdania aby wypowiedź miała jakiś sens.
Pierwotnie ten blog miał służyć do pisania własnych recenzji przeczytanych książek. Nie będę się ograniczał tylko do książek. Będę pisał też o filmach (których ostatnio oglądam tak mało że nie poznaję siebie), a także będę zamieszczał własne przemyślenia, niekoniecznie związane z literaturą czy filmem. Mimo że kocham gry, nie będę ich recenzował z prostej przyczyny, nie mogę grać w nowe produkcje bo nie pozwalają mi na to ograniczenia sprzętowe (komputer z drewna jak ja to nazywam). To na tyle.
Jak na debiutancki blogowy wpis, sądzę że to dla mnie i tak dużo.

1 komentarz: